Bestellen

Hoe plaats ik een bestelling?

Plaats het product van je keuze in de winkelwagen door op de “In winkelwagen” button te klikken. Klik vervolgens op “Naar de kassa” om te gaan betalen. Vul je gegevens in en doorloop de stappen. Pas als je op de knop “Afrekenen” klikt is je bestelling definitief.

 

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

Ja, dit is mogelijk. Klik hier voor onze adresgegevens.

 

Ontvang ik een bericht wanneer ik een bestelling heb geplaatst?

Je ontvangt direct een bestelbevestiging. Indien je de order direct betaald ontvang je ook direct de factuur. De verzendbevestiging met track en trace ontvang je wanneer we je bestelling hebben meegegeven aan onze vervoerder.

 

Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?

Wanneer je de bestelling wilt wijzigen of annuleren adviseren wij je contact op te nemen met de klantenservice.

 

Kan ik een product bestellen dat niet (meer) op jullie website staat?

Wanneer je iets wilt bestellen wat niet (meer) op onze website vermeld staat adviseren wij je contact op te nemen met de klantenservice.

 

Betalen

Welke betaalmogelijkheden bieden jullie aan?

– iDeal: Veilig betalen met internetbankieren via je eigen Nederlandse bank.

– PayPal: Veilig betalen met je PayPal account.

– Creditcards: Veilig betalen met je Mastercard, Visa of American Express creditcard.

– Bankoverschrijving: Je ontvangt een extra email met aanwijzingen om de betaling via overschrijving te voldoen.


iDeal  Paypal    Mastercard Visa American Express Bankoverschrijving 

Wordt de bestelling bij iedere betaalmogelijkheid even snel geleverd?

Alle bestellingen worden na betaling indien voorradig direct geleverd. Op werkdagen voor 16:00 besteld en betaald, volgende werkdag in huis. Als een bestelling niet op vooraad is duurt het maximaal twee weken.

Een betaling via bankoverschrijving is meestal 2-3 werkdagen onderweg. De verwerking van een eenmalige machtiging duurt 2 werkdagen. Kies voor één van de directe betaalmethodes wanneer je direct je bestelling wilt ontvangen.

 

Hoe werkt betalen met bankoverschrijving?

Je kiest in het bestelproces voor “bankoverschrijving”, in het volgende scherm zie je alle betaalspecificaties, deze ontvang je na bevestigen ook per e-mail. Je kunt nu in alle rust de betaling overboeken. Let er op dat je bij het overboeken gebruik maakt van deze gegevens zodat wij deze kunnen koppelen aan je bestelling!

 

Hoe werkt betalen met creditcards?

Je kiest in het bestelproces voor de creditcard provider waar je mee gewenst te betalen. Als extra voordeel zijn je creditcard bestellingen verzekerd (dit is afhankelijk van de voorwaarden bij de creditcard maatschappij). Wij accepteren Mastercard, Visa en American Express.

 

 

Bezorgen

Wat zijn de bezorgkosten van mijn bestelling?

Helemaal niks! Wij hanteren geen bezorgkosten.

Wanneer wordt mijn bestelling afgeleverd?

Dat hangt ervan af of het product op vooraad is. Als dat zo is en en je hebt op werkdagen voor 16:00 uur je bestelling geplaatst en betaald, dan zal PostNL de bestelling de volgende dag, behalve op zondag, bij je thuis afleveren. De Track & Trace ontvang je per e-mail op het moment dat je bestelling aankomt en gescand wordt op het eerste sorteercentrum van PostNL.

Heb je gekozen voor betaling via overschrijving of eenmalige machtiging, dan wordt je bestelling aangeboden als de betaling binnen is. Meestal duurt dit 1 tot 2 dagen.

Als een product niet op voorraad is zullen we hem zo snel mogelijk bestellen. Meestal duurt dit niet langer dan twee weken.

 

Afhalen

Waar is Premium Gear gevestigd?

Wij zijn gevestigd in Leusden. Ons exacte adres is:

Premium Gear
Jan Wagenaarlaan 1,

3832KX Leusden,

Nederland

 

Is het mogelijk om pas te betalen bij het afhalen?

Ja, dat is mogelijk. Bestel eenvoudig via onze webwinkel en kies bij betalen voor ‘contant betalen’.
Wij leggen je bestelling klaar en wanneer je deze komt ophalen kan je contant betalen. Er is geen pinautomaat aanwezig.

 

Retourneren

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Wanneer je niet 100% tevreden bent over je aankoop dan kan je de aankoop tot 14 dagen na ontvangst aan ons retour sturen! In deze periode kun je de bestelling onbeschadigd, oorspronkelijk als mogelijk en in de originele verpakking terugsturen.

 

 

Mag ik mijn bestelling te allen tijde retour sturen?

Je hebt het recht je bestelling binnen 14 dagen te retourneren. De bestelling dient onbeschadigd te zijn. Indien de bestelling beschadigd is kunnen wij kosten in rekening brengen. Het recht op restitutie vervalt na 14 dagen, waarna de garantieperiode van twee jaar in werking treedt.

 

Hoe stuur ik mijn artikelen retour?

Je dient de verkregen factuur of pakbon mee te sturen met je retour. Verdere instructies ontvang je per e-mail.

 

Hoe snel wordt mijn retour verwerkt?

Wanneer je een product retour stuurt wordt deze binnen 5 werkdagen in behandeling genomen en verwerkt. Je ontvangt van ons een e-mail wanneer wij de retour hebben verwerkt. Het volledige aankoopbedrag zal zo snel mogelijk en binnen een maand teruggestort worden op je rekeningnummer.

 

Mijn bestelling is niet compleet of beschadigd, wat te doen?

Neem contact op met de klantenservice, dan proberen wij je verder te helpen.

 

 

Waar kan ik een klacht uiten?

Heb je een klacht over een artikel, onze dienstverlening of over (de bezorging van) je bestelling?
Wij verzoeken je om de klacht zo snel mogelijk aan ons kenbaar te maken. Dit kan telefonisch of per e-mail. Zie onze contactpagina voor onze contactgegevens.

We reageren binnen 5 dagen inhoudelijk op je klacht en zullen, in overleg met jou, het probleem zo spoedig mogelijk oplossen. Indien je de klacht per e-mail aan ons kenbaar maakt, verzoeken wij je factuurnummer te vermelden zodat wij contact met je op kunnen nemen.

 

Garanties

Hoe lang is de garantieperiode?

We hanteren twee jaar garantie op al je aankopen.
Deze extra garantie geldt onverminderd de wettelijke rechten die je als consument hebt. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.